Szukaj

Time to say goodbye....

Wszystko co dobre szybko się kończy. Dziś odbyły się ostatnie zajęcia kursu Creative technologies, w czasie których staraliśmy się jak...

Creative technologies- ciąg dalszy

Na dzisiejszych zajęciach pracowaliśmy z programem MovieMaker, który pozwolił nam na wykorzystanie wczoraj zgromadzonych materiałów do...

Zajęcia w stolicy

Dzisiejsze zajęcia miały charakter wyjazdowy. Razem z instruktorem z Alpha School of English udaliśmy się na wycieczkę do Valletty, gdzie...

Pilnie się uczymy

Na dzisiejszych zajęciach pracowaliśmy z użyciem najnowszych aplikacji edukacyjnych i stron internetowych stworzonych z myślą o...

Poznajemy wyspę

Poranek przywitał nas pięknym słońcem, więc aby skorzystać z okazji, wybrałyśmy się na zwiedzanie okolicy. Mimo że sezon turystyczy...

Dzień pierwszy..

Piękny poranek, wiec pyszne śniadanko i zaczynamy zwiedzanie...

Finally arrived

Po długiej podróży wreszcie dotarłyśmy do hotelu. Pomimo późnej pory widok z okna robi wrażenie. Jutro ruszamy zwiedzać okolicę.

Getting ready...

Kilka porad technicznych, walizka do domknięcia i jutro możemy wyruszać w drogę.